piątek, 21 marca 2014

Przepis na szczęście :)

21.03.2014 
19:10

No więc, ostatnio jakoś rzadko tu bywałam, tylko dlatego, że jakoś nie chciałam tu zasmucać a taki miałam humor w ostatnim czasie. :)
Ale powiem wam, że jest teraz po prostu super. Odstawiłam wszystko to co sprawiało, że płaczę, że się smucę.
Chciałabym teraz się wyluzować, poimprezować. W końcu poznaję nowych ludzi, nowe miejsca. Muszę się zabawić :D
KONIEC SMUTKU !! :))


SMILE ^^

Tak, tak pewnie się zdziwicie, ale serio to ja ta Laura, ta stara :)
I taka zostanie. 
Za bardzo wszystkim się przejmowała ostatnio, ale koniec z tym, muszę cieszyć się chwilą. :)
Pogodziłam się już z tym, że straciłam parę osób i raczej już nie wrócą, może kiedyś.
Nadzieja umiera ostatnia. :)


Coś dla was na poprawienie humoru ♥



Mam nadzieję, że wszystkie aniołki które to przeczytają, w końcu, zmienią myślenie jak ja i wezmą się w garść :) 

Nie ma to sensu co piszę :)) 
Haha . :) No dobra chyba tyle bo chyba nic więcej nie przyjdzie mi do głowy :)

Pozdrawiam gorąco koteła Rysieła :) i Kamileła ludzieła ! :D
Damiana, Julie, Julke, rodziców xd, Nikole ♥
I wszystkich :*


  pamiątka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz