sobota, 15 marca 2014

Terrible Love

Dzień 1. - 15.03.2014

No więc witam :)
Dzisiaj założyłam bloga z pomocą przyjaciółki :)
Która też do tego mnie nakłoniła. Dziękuje Karola. Zapraszam też do niej ;p - http://caarolciaa.blogspot.com/


Ostatnio dużo się u mnie działo, przeprowadziłam się tu opuściłam szkołę, znajomych, rodzinę i chłopaka.
Chłopaka na którym mi zależało, był nie tylko chłopakiem którego kochałam był także wspaniałym przyjacielem. Dzięki niemu wiele zrozumiałam, pomógł mi. Niestety straciłam go. Może to z własnej głupoty. Może z jego winy. A może nas to przerosło? Wiem tylko, że okropnie żałuję tego, że nie mogę teraz nawet do niego napisać, nie możemy nawet się przyjaźnić czy kolegować. Pewnie będzie to czytał więc dziękuje Ci za wszystko co dla mnie/ nas zrobiłeś i przepraszam za błędy, bo ostatnio na prawdę dużo ich popełniłam.
Gdyby nie to wszystko co zrobiłam dzisiaj byłyby 3 miesiące. 15.12.2013.
Mam nadzieję że kiedyś mi to wybaczysz. Dzięki niemu zrozumiałam jak taka mała niewinna osoba jak ja potrafi tak mocno skrzywdzić człowieka. Słowa przepraszam nic tu nie dadzą. NIESTETY.



Wiem, że muszę walczyć, muszę skończyć z tym syfem, lecz nie potrafię. To silniejsze.
Próbuję, staram się cały czas. Wiem że krzywdzę tym najbliższych.
Chciałabym też podziękować paru innym osobom. Mianowicie moim najlepszym 2 przyjaciółką.
Wiedzą o mnie wszystko. Jak mnie rozśmieszyć, jak wyglądam rano po przebudzeniu, ile się kąpie, jaka jestem leniwa, wredna, pyskata, nieznośna, kiedy płaczę.
Moja siostra Julia i mama, Kasia.
Zastanawiacie się pewnie czemu napisałam tylko o Julce a nie też o Wiki czy Nikoli.
W prawdzie z Julką zawsze miałam lepsze relacje, może bo jesteśmy w podobnym wieku a może po prostu dlatego, że z nią spędzałam więcej czasu, że przy niej mogłam się otworzyć, powiedzieć wszystko mimo iż często się kłócimy. Nienawidzę gdy pyskuję, mówi głupie rzeczy ale za to również ją kocham i pewnie bez tego u nas w domu byłoby nudno. :))
Mamie chciałam podziękować najbardziej, w końcu dzięki niej teraz oddycham, piszę, ruszam się.
Czasami na prawdę bardzo mnie wkurza, mam ochotę się na nią wydrzeć wyjść i trzasnąć drzwiami, ale czasem też chciałabym mocno się w nią wtulić wypłakać, lub usiąść na kanapie obejrzeć razem film i może pogadać. Chciałam Cię mamo też przeprosić za to, że czasami jestem nie do zniesienia, że pyskuję, że się Ciebie nie słucham, że zrobiłam wiele rzeczy których żałuję, że Cię zamartwiałam niepotrzebnie. Wiedz, że bardzo Cię kocham, nie wiem co zrobię gdy Ciebie zabraknie.
Chciałam podziękować głupiemu Alexowi który to przeczyta wiedz że jesteś pulpetem ;3 oki.
No i oczywiście Kamilowi :))






12 komentarzy:


  1. nie tnij się już więcej,nigdy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Szewcia ci to pisała ? xD
    i kolejna walisz ściemę że się tniesz,przecież to nie twoja rączka kotku :D
    obie nie macie odwagi,żeby cokolwiek sb zrobić
    dodaj sb zdjęcie z twarzyczką i rączka bo to teraz takie cool -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz dowodu że moja to proszę pisz na priv chętnie dam zdjęcie z twarzyczką, nie mam nic do ukrycia.

      Usuń
    2. Boże,Szewcia xd
      ja cie nie moge co za tekst -.-

      Usuń
  3. Piękny blog i design ;)
    Mega notka ! <3
    Obserwuję życzę Ci wielkiej kariery blogowej!
    http://beaauty-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesteś widzę , że super blog sie zapowiada zostaje czytelniczkom http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z A J E B I S T E! I Laura nietnij sie! To problemów nierozwiąże tylko sobie robisz niepotrzebną krzywde <3

    OdpowiedzUsuń